Головна > PPC > Контекстна реклама

Контекстна
реклама

Написати нам

Які проблеми
вирішує налаштування
контекстної
реклами?

  • Залучення конверсійного трафіку на сайт
  • Зростання коефіцієнта конверсії
  • Підвищення впізнаваності бренду
  • Збільшення лояльності до бренду
  • Повернення користувачів, які вже відвідували ваш сайт

Ключові показники ефективності

Перед тим, як запускати будь-який вид реклами, дуже важливо визначити етап воронки, від якого будуть залежати результати, яких маємо бажання досягти за допомогою інструмента.

KPI (Key Performance Indicators) – ключові показники ефективності. Зазвичай вони відрізняються на різних етапах вирви продажу.

01 See

Цей етап воронки призначений для нового продукту або послуги, коли необхідно підвищити впізнаваність бренду, показуючи рекламу максимальній кількості користувачів.

KPI на цьому етапі можуть бути CPM, VTR, %IS

02 Think

На цьому етапі воронки відбувається залучення потенційних клієнтів на сайт, встановлення додатків та інших корисних дій, що орієнтовані на створення зацікавленості до товару.

KPI на даному етапі можуть бути CPC, Трафік, CPI

03 Do

Цей етап воронки призначений для спонукання потенційних клієнтів виконати ту чи іншу дію на сайті компанії, наприклад, купити товар, замовити послугу, додати товари в кошик, зателефонувати в компанію тощо).

KPI на цьому етапі можуть бути %CR, Transactions, CPT/CPO/CPA, ROAS, ДРР, AOV

04 Care

Наступний етап воронки, ораганізований для охоплення споживачів, які вже здійснили покупку на сайті.

KPI на цьому етапі можуть бути %CT, Transactions, LTV, AOV

Підрядники, з якими ми працюємо

Google Ads

Search Ads 360

Display & Video 360

Microsoft Advertising

Шлях запуску

01 Формування стратегії

Визначаємо основні KPI (ROI, ДРР, дохід), аналізуємо нішу та конкурентів, визначаємо цільову аудиторію, підбираємо ефективні інструменти для успішної реалізації стратегії.

02 Технічне налаштування

Створюємо обліковий запис, підключаємо та налаштовуємо Google Analytics, налаштовуємо цілі для відстеження конверсій, створюємо дашборд у Data Studio для зручного відстеження KPI.

03 Підготовка рекламних матеріалів

Підбираємо ключові слова, групуємо, далі пошук та опрацювання бази мінус-слів. Створюємо релевантні оголошення з ключовими словами в заголовках та описах. Додаємо всі можливі розширення для підвищення якості оголошень.

04 Оптимізація рекламних кампаній

Регулярно покращуємо KPI на основі отриманих даних. Розширюємо семантику та додаємо нові мінус-слова. Коригуємо ставки та бюджети. Відключаємо неефективні ключові слова та оголошення.

05 Тестування

Будуємо додаткові гіпотези та продумуємо можливі результати. Запускаємо нові інструменти. Тестуємо нові тексти, креативи, посадкові сторінки або інші елементи оголошень. Аналізуємо отримані дані.

Часті запитання

Як працює аукціон Google Ads?

В аукціоні Google Ads виграє рекламодавець, оголошення якого має найвищий рейтинг. Рейтинг визначається за такою формулою:

Рейтинг = Ставка х Показник якості

Показник якості залежить від таких факторів, як релевантність оголошення, очікуваний CTR (клікабельність), якість та актуальність цільової сторінки

Який бюджет потрібний для рекламної кампанії Google?

Рекламну кампанію Google можна запускати практично з будь-яким бюджетом, оскільки ви платите тільки за конкретну дію з вашим оголошенням. Наприклад, ціна за клік визначається за формулою:

Ціна = Рейтинг оголошення, яке йде за вашим / Показник якості вашого оголошення + $0.01

Важливо розуміти, що вартість кліка розраховується на кожному аукціоні. Щоб менше платити за клік, варто створювати оголошення максимально релевантним користувачу.

У випадку з контекстною рекламою для цього потрібно додавати ключові слова до заголовків та описів, прописувати уточнення, додаткові посилання, номер телефону та структурований опис.

Де я можу побачити свою рекламу, якщо розміщуватися через Google Ads?

Google Ads (раніше Google AdWords) – це рекламний інструмент, який дає змогу розміщувати свої оголошення на сторінках пошукової системи Google, у Youtube, Gmail, GooglePlay, Покупках, на Мапах та партнерських сайтах контекстно-медійної мережі.

Чому я не бачу свою рекламу в Google?

Можливо, ваше оголошення ще не схвалено або відхилено. У першому випадку потрібно почекати, поки воно пройде перевірку. А в другому випадку потрібно виправити помилки та відправити на повторну перевірку.

Якщо оголошення схвалено і вже має статистику, але ви його не бачите, це означає, що алгоритм Google розцінив вас, як користувача, який не виконує потрібну цільову дію. У випадку з контекстною рекламою, можливо, що недостатньо денного бюджету, щоб покривати всі пошукові запити, за якими може відображатися ваше рекламне оголошення.

Є питання?
Давайте обговоримо

    Email недействительный.
    Проверьте данные и попробуйте снова.
    Обязательное поле. Минимум 10 символов.

    iProspect logo
    01033, Україна Київ, вул. Сім'ї Прахових (Гайдара), 58/10 [email protected] +38 097 654-99-37 ПН-ПТ: 10.00-19.00